Ogillar barn

Visst är det konstigt, när människor säger att dom inte gillar barn så blir det genast konfronterade, sånt får man inte säga högt eller tycka..
Folk blir som tokiga.
Kan inte människor få tycka va de vill i den frågan, och de är väl väldigt bra att man är medveten om att man inte gillar barn, vore ju tråkigt om dessa människor skaffade barn eller började jobba på dagis eller så.
Själv tycker jag om barn..
Va och lekte med mina systers barn idag, UNDERBARA!
Och man man göra annat än att älska dom när dom går och väntar på mig och säger att jag ska komma..
Sen att dom även säger att dom önskar sig sina monstrar i julklapp värmde en hel del också... Men det bästa va när vi tre hade en diskussion om att dom skulle visa sina rumpor för mig och jag va tvungen att visa min, för när jag sa att min rumpa va för stor för att visas sa Gustav - nej den är inte stor, den är lite stor..

RSS 2.0