Harry Potter Maraton

Ja igår va de dags för mitt och Linneas Harry maraton, om ni tycker jag är frälst i dom filmerna så ska ni träffa Linnea....
Linnea va hos mig strax innan 5 då jag satt och spelade poker... Japp jag har börjat igen...
Kom inte igång med filmerna förän efter 5 och valde att börja med 4a filmer.. de borde vi ju hinna.....
Kollade på "den flammande bägaren" När den va slut skrek min mage efter mat så gick till Matmor och handlade grillad kyckling och citronpasta och självklart pepsi och godis också... =)
och när vi kom vid åhlens (alla thn bor vet va jag menar) så tappar Linnea hakan, kollar på mig med stora ögon, några människor passerar, jag ser också vilka de va, och sen säger hon
-såg du vilka de va!!!
-japp Johan Ulvesson och Rheborg...
Rheborg är snyggare i verkligheten.....
- Ja men såg du den där andre killen då Sara? han som också är känd?
-öhh näää... vem va de då?
-Ja men han som har typ krulligt långt hår och ganska rund...
(alla får gärna gissa på nån här och se om ni har rätt)
Vi kom hem och ställde oss i köket, kom fram till att Linnea inte är så kändiskåt när de gäller kvinnliga kändisar, de ger hon fasen i...
satte oss och åt mat och började kolla på Fenixorden...
-Men såg du verkligen inte vem den tredje killen va?
(de va ganska många människor i de sällskapet, så inte så lätta att stirra på alla i smyg utan att de märks så nej..)
Linnea skulle bara veta vem de va så hon la sig och googlade "svenska skådespelare" (blev ju en del träffar) "svenska skådespelare lockit hår" hennes resultat på de va Paris Hilton...
Sen började Linnea säka igenom den enda svenska filmen efter den andra och till sist kom hon på de
Jönsonligan!!!
-jag kunde fortfarande inte komma på vem de va...
-DAN EKBORG va de!!!!! Jag kom på de!!
Vi kunde åter igen återgå till att koncentrera oss på filmerna...
nu va kl typ halv 11 men vi satte gladeligen igång den näst sista filmen, Halvblodsprinsen...
Kom fam till att filmerna inte längre är mysiga... tjötade massa skit och kollade... började bli rätt sega i våra slanka kroppar...
tänkte inte på v a kl va och startade den sista filmen, Dödsrelikerna...
Hahah Linnea berättar när Hon och hennes mamma va på bio på den, och när ormen kommer täcker hon för sina och Linneas ögon och skriker "titta inte nu"
hahahha hade jag suttit bakom dom så hade det vart de man hade kommit ihåg... Men tycker att filmen va väligt bra gjord eller ja precis så jag hade sett framför mig när jag läste boken, nästan en déjà vu upplevelse om jag ska vara ärlig!
När vi kollar 1 timme och 40 minuter skriker Linnea
-Är klockan redan halv 3!!!!
Shit vi båda skulle ju upp och tvätta!
Men valde att kolla klart, man kan liksom inte dela på en Harry potter film och man kan inte heller de se för många gånger...
Vaknade i morses av att klockan ringde, är fortfarande helt slut...
Kom ner till tvättstugan och upptäckte att min tvättid va kl 12 och inte kl 8... men som tur va så va de ju ledigt...
ska snart gå och lägga mig igen...

RSS 2.0