Snart är de fredag!

Och då åker jag och Rut till Ulricehamn för att rensa bland Niclas saker. jag hoppas på en mysig helg, får väl se hur detta går, han är ju så himla sakkär..
men det jag nog mest ser fram emot just nu är fredagen, igår blev det bestämt jag ska till Jönköping på fredag, till min fina Karin som bor där i några månader till.
Undra om det blir mina fina röda på eller om de blir mys i soffan! =)
ska iaf bli väldigt mysigt och jag ser så himla mycket fram emot det!
Tyvärr kunde ju inte Sandra då, vilken trio vi hade vart!
På lördag ska vi väl rensa då, sen ska vi träffa kompisar, Jogan och Carro kommer på kvällen iaf sen så hoppas jag på att få träffa en nykommling också... vi får se om hur de blir med detta!
tror iaf att det blir en av de sista gångerna jag sover i lägenheten i Ulricehamn!

RSS 2.0