Fan va roligt!

Och vilken pengaångest jag har...
Men de va de värt!
För oj va roligt de va!
i hade samlat lite vänner från jobbet, ja frågade några som verkade sugna!
Så vi träffades på Buddys (festbowlingen här i stan) vid 7... jag Karro, Anna och Happy va på plats..Tog varsitt glas och satt och pratade.. Tog på oss snyggskorna och drog igång...
Måste säga att jag är grymt impad av mitt resultat!!
Och måste ju bara säga att JAG VANN!!!
japp Happy spelade en omgång mer än mig...
Kristoffer fick ju lite rännor när han hade bestämt sig för att försova sig! =)
Malin tog i kapp sin försening ordentligt....
Timmen gick fort och vi slog oss ner vid ett bord och ja vi hade förbaskat jävla kul..
Gick vidare till Olearys..
Gick vidare till butlers....
hahahahahahaahah
Karlstadborna inom mig och Karro kom fram tillsammans med Mia Skärringer!!
Och har väl lite ångest för va jag sa.. men nej de är ju mina arbetskamrater, de dömer inte mig kan man säga!
och avslutade med MAX!!
Vårt "lag" kanske inte fick så mycket poäng men vi va jäligt bra iaf!
Så himla kul att alla höll ihop hela kvällen, ingen gick hem tidigt, alla dansade och va glada!

RSS 2.0