klantarsel

AJJJJ!
fan också... När man ska vara lite hurtig och börja som jobbperiod efter semestern på gymmet...
Japp nu ska jag ta tag i de... De gick så där och får väl kalla de en smygstart..Tog nämligen en tur till gymmet innan jobbet igår.. Inte sprungit på mycket länge och när jag sprungit en halvtimme på de där förbenade löparbandet så trampade jag lite fel och vips så låg jag dundrande mot väggen bakom och kom inte upp...
haha
måste vart en j'ävla syn när den strandande flodhästan låg där och inte kom upp, tog mig upp och föll direkt.. hahahha jaaa kamtarsel som inte riktigt kan tänka fritt.. låg där ytterliggare och sprattlade med armar och ben.. hahahahaha fan va knatigt!
säger bara, vilken jävla tur att den vältränade killen hade pluggat igen öronen och inte hörde!

väl uppe igen ville jag bara skrika av smärta! men tyvärr va de ju bara att bita ihop... Tårarna ville spruta men rädslan för att killen skulle se mig och inse vaa jag hade gjort hindrande mig..
Kom upp till jobbet med mina tennisbollsstora bulor på knäna..varje gång jag tog ett steg eller reste mig så skrek de av smärta!! ja så ont gör de!
Så ska aldrig säga till mina ev framtida barn att bara resa på sig och springa vidare när de ramplat och slått knäna!!!
Kämpade mig igenom de och skäms som bara fan! vilken tur att de inte va på sprtlife eller nåt annat stor gym, ja då hade jag ju betalt massa pengar i onödan eftersom jag alldrig mer skulle gå dit...
Men hoppas på ett knäna är bättre i morgon och att jag inte stapplar runt som en 100 åring då så jag iaf kan ta en liten promenad eller nåt...
 

RSS 2.0