Att man aldrig lär sig välja rätt mat

Opps jag har gjort de igen. Men ska ta de från början...
Men tar de fårn början. För ca 4 v sen fick jag en kick, och började träna för att ev gå ner i vikt. Va/är inte heller sugen på godis eller chips som jag annars älskar (syns kanske), och är inte heller sugen på skräpmat.
När jag ätit skräpmat så har de varit när jag vart ute. Och vem äter inte skräpmat då???
men är inte rädd för kalorier, unnar mig faktiskt något gott. Då i form av ost och pepparkakor. Och självklart något gott och dricka.
Träningen har faktiskt fungerat väldigt bra.
Tränar eller motionerar alla mina jobbdagar/nätter samt om jag hinner/kan vara med på fotbollsträningen. Känner verkligen att jag mår bättre, är starkare, och är piggare, ser dock bara trött ut. Men sover inte så mycket nu för tiden. 
Men går man ner i vikt??? NÄ!! 
gjorde de i början men nu står de bara still. De är väldigt väldigt tråkigt men huvudsaken är ju att man mår bra.
Nu till dagens problem. Då vi satt hemma hos mig och blev så förbaskat hungriga. Och ja, maten börjar ta slut i kylen så fanns inget lätt lagat så bestämde oss för att äta på MAX. Anders är ju väldigt ståndaktig och tog delifresh mål med bönsallad och light dryck.
Jag däremot... Kommer inte ihåg va hamburgaren heter men pommesfrits till den och dipp. Samt ICKE light dryck. Den satt som en smäck!! Och inte speciellt gott va de. Men försvann gjorde den.
Det enda positiva med den upplevelsen var väl att jag avskyr bacon på hamburgare och valde bort den!


RSS 2.0