Efterfest! HÄMND!!

Jag är ju inte den som inte tillåter att folk har fest eller har kul. men när klockan är 05.28 och de fortfarande står däruppe och skriker och har sig så börjar man fundera på att ringa securitas.
Jag hör precis allt de säger, just nu pratar de om auran.
Att inte fler folk reagerar i vårat hus för de är ju inte jag so bor närmaste precis. är de dem jag tror de är så bor de två våningar upp.
Ja och nu starta musiken..
Hur ska jag kunna hämnas?? Eller ska man inte göra något sånt, de va ju ändå deras fel att jag vaknade. Trodde de va högljudda människor på gatan men isf skulle de stå med megafon ute i kylan!
Är gött sugen på att ringa securitas men de får man väl bara igen om man har fest nån gång. (men har faktiskt inte fest till halv 6 och inte heller på en vardag)
hämnd alt 2 är att om några timmar koppla in datorn i högtalarna och börja spela vrålhög musik när de ska sova. Och då självklart öppna dörren ut till trapphuset.
Nä, jag är ju faktiskt ingen sur gammal kärring som bara klagar och klagar med de människorna två trappor upp, de skulle inte få bo i vårat lugna hus!
Säger som vår äldsta dam här i huset. "De får jätte gärna spela musik och ha fest men man behöver ju inte sätta på basen som man gör nu förtiden, på min tid fick man ju skäll bara man hade på grammofonen. Och festen kan ta slut nån gång vid 00.00"
Sara

RSS 2.0