En kväll på stan

Igår när jag kom hem och satte igång datorn i vanlig ordning samtidigt som jag började laga mat. Plingade chatten på Facebook. De va frida, Hon frågade va jag gjorde och va jag skulle göra i kväll.Svarade att de nog skulle bli soffan men va allt lite sugen på att gå ut ändå. Frida sa då att hon kände precis likadant. =) och va fan, Frida satte sig i bilen och kom hit. Slängde på oss lite kläder och smink och gick och minglade på Buddys. de va trevligt, Frida kände ju en hel del där så vi va ju direkt inte ensamma nån gång.
Tyvärr så stänger ju allt så tidigt här i stan så fick gå vidare till Butlers där vi satt och tjötade och drack ett glas vin tills de stängde.
Sen gick vi hem, slog på en film men hann aldrig trycka på play innan Fridas telefon ringde och min chatt plingade, sen när Frida pratat klart va jag så trött så de va bara att krypa till kojs.
Idag började vi dagen men en runda på stan. Himla bra men tyvärr är ju inte heller rean gratis!!
Nu ska jag packa för ett dygn i Grästorp med lite nyårs firande!

RSS 2.0