Helgen!! MEN va fan är de här!

Måste säga att helgen var kanon!

Först en hejdundrande kväll med linnea (som ni redan vet)

Sen på lördagen kom ju tjejerna hem på luciafest. (tema svart) eller va väl inte tema svart men alla trivdes så bra i svart så de blev tema svart. Glöggbålen jag bjöd på var en succe, iaf enl. mig. Inte så stark men de finns ju alltid annat man kan dricka isf.

Väl på butlers dansade vi hela kvällen. Mina kära tjejkompisar är ju lite föriga så de dansade runt och jag hängde bara efter, jag va ingen svans men va inte riktigt på humör för att dansa med alla på dansgolvet.

MEN jag behövde inte dansa fram till folk de kom iaf. Blev så jävla trött på dem så jag ville bara sparka de mellan menen allså. (ni förstår kanske va de va för kön på dessa personer) de hade ungefär den här taktiken: får jag inte den bruden så går jag till nästa och så höll de på om och om igen. Till slut ställde jag mig bara och Nästan skrek GÅ HÄR IFRÅN!! Jag blev galen. Vill jag danska med några killar så gör jag de och inte avvisar de 4 gånger innan. Lite småskole varning på den. Dessa killar retade upp mig så, så jag knappt kunde somna när jag kom hem.
(sen fanns de kanske några andra anledningar i min skalle också men va såjävla arg så de va tur att Emma ställde in efterfesten för jag hade slått sönder något)

Så nästa gång ni ser mig på dansgolvet, välkomna fram men säger jag nej så menar jag nej hela kvällen. Och kom absolut inte i kön ut och fråga va du har gjort!!!

Nu har jag fått ur mig detta! de va skönt! =)

P.s. Kan tyvärr inte lägga in bilder än då min dator där hemma är paj d.s


RSS 2.0