Julkänsla på hög nivå!

Åkte till Vänersborg idag och började med en sväng på stan och självklart handlade jag! Kakel "stickers" svarta då förstås, sen Glögg så klart.
Nu har jag massor med glögg som jag troligtvis inte kommer dricka upp,
Humm, två flaskor vanilj glögg, en med och utan alkohol, två choklad/kakao glögg med alkohol sen har jag två flaskor blåbärsglögg som är helt underbar god och en blåbär/lingon som snart är uppdrucken. Sen har jag även blossas 07.
Köpte även ett diadem med en svart ros och sen köpte jag mat på kalasboden som jag ska äta i morgon.
Sen gick jag till Änglakraft, affären som min arbetskamrat Lillemor äger. dit kom även Anki och Christina (också arbetskamrater. Vi drack glögg,och åt pepparkakor, ost och frukt. Och självklart tjötade vi massa skit. Mycket mycket trevligt.
Köpte även en mycket härlig salva som är helt underbar och en massageolja till mina onda vader. Så nu ska de masseras.
Fick även en julklapp som jag ska öppna på julafton när jag sitter här ensam efter jobbet.
Fick även en "julklapp av Lisa i lördags... den öppnade jag ju självklart direkt och gissa vad.......
..... Ingen jul utan Arne
Ett änglaspel med Arne på!!
Nu sitter Jag är uppkrypen i soffan men Choklad glögg och den var god, ännu mer pepparkakor och chokladen som är kvar sen helgen!
Hade kanske hellre suttit med ett glas vin med en vän men detta är också jätte bra!

RSS 2.0