Kronan

Igår va de tjejerna på schemat igen! De är verkligen tjejkompisarna som jag prioriterar i livet just nu, och de gör mig så himla glad när allt är lite jobbigare än vanligt.
Förfesten va kanon kul, prat prat prat och bekännelse! Men de är sånt vi tycker om!
Iaf sen begav vi oss till Kronan (nattklubben) i Vara om de skulle vara någon som råkar läsa min blogg och inte känna till Kronan.
Så fort vi kom runt hörnet och såg entren så sjunk mitt humör. och när vi kom in, ojojoj!! kunde lika gärna tänt eld på stället! nä men nästan iaf. Mitt humör fanns inte längre kvar, hade inte inte ens danslusten kvar. Förlåt mitt underbara sällskap. Men kunde verkligen inte lyfta på fötterna. Men gjorde iaf ett försök men de gick bara inte. De va helt enkelt Kronans fel.
Nu tänker ni: hur kan hon skylla de på stället... Kommer till de nu!!
En grej är mitt fel. Jag är för gammal. Men för de första stället är sunkigt. De går att fresha till lite tycker man. Folket som jobbar där är tillvisso väldigt trevliga men de tror att de jobbar på Stureplan. Och folket som är där. Vänner och alla jag känner ni är underbara men vissa männsikor på kronan tror att de är på stureplan (de kanske smittar av sig) och de är många människor som man undrar alltså. Och nu.... Va i helvete gör jag på Kronan?? Jag hör verkligen inte in där. Är absolut inte bättre än de andra där inne! Men jag förstår inte varför alla gillar Kronan så himla mycket!!
Som tur var träffade jag min underbara Jennys lillasyster Madde som jag kunde tjöta med. Hon hade precis samma åsikt om kronan som vi stod där och dissade allt och sen bestämde vi oss för att ringa lilla Jan som hämtade oss.
"Aldrig mer kronan" Hur många gånger har man inte sagt de och kan knappt räkna på fingrarna hur många gånger har man inte åkt dit efter man sagt de. Men förhoppningsvis sa jag de sista gången i natt.

RSS 2.0