Så mycket att göra -så lite tid.

Ja och nu börjar de närma sig jul. och hur juligt har man egentligen hemma? humm... julstjärnorna är iaf uppe och adventsljusstaken. och de är nog de som blir. För just nu så är hela lägenheten belägrad av lådor och grejer högt och lågt.
Så efter omständigheterna så har jag bestämt mig för att tomtarna och granen får stanna på vinden. Och så får jag försöka va i lägenheten så lite som möjligt över jul. Får åka till mamma och så så jag slipper se röran för just nu så kommer jag nog inte ens hinna städa upp. Har börjat lite idag och plocka men direkt så kommer de fram andra saker.
De juligaste jag ska göra de är väl Grissinis till familjen eftersom de är jag som står för kex och ost i år. och sen får jag väl göra mina nöt och marsmallows rutor för julgodis måste man ju också bjuda på.
Men man får försöka stå ut i jul och de kommer säkert gå bra ändå hoppas jag.
Kram Sara

RSS 2.0