Sara hjärtar Kjell

Måste bara tillägna detta blogginlägg till min kära arbetskamrat Kjell! En sån himla snäll, och KUNNIG människa!
Han är typ bäst på alla sätt och vis. Han kan allt, ingenting är jobbigt, han är jordnära och så himla snäll.
Hade ju tur att få jobba med han idag, han fick 7 patienten, jag hade 2 =) jämt?? nja men jag fick annat att stå i. Men nu ska jag komma till sak.
Vi satt och pratade på frukost, och kom in på att jag behövde åka och köpa mig en mikrovågsugn på rea men att de tog i mot för jag hatar att handla på rea. Eller nej de älskar ju jag självklart men mellandagsrean är ju fruktansvärd när folk bara ska trängas och stöna hela tiden.
och då frågade han va jag sökte och jag svarade..
- öhhh.. jag ska väl kunna tina mat och värma rester i den.
Ja men då kan du få min svärmors gamla, fast den är ju ett halv år gammal!! Ett HALVÅR!!! syrran har ju för bövelen morfars gamla från 90 talet!!
100 kr skulle han ha för den och jag får den på måndag! Är inte de kanon!! Där sparade jag i alla fall tusen kronor.
Måste bara säga att jag tycker de är så himla tråkigt att du ska lämna oss på 53an. Stället kommer inte vara de samma utan dig! Kungälv sjukhus ni får våran klippa!

RSS 2.0