Dagens hyllning!

Går till mannen i kiosken bredvid Systemet (som idag hade stängt en stund pga systemfel "HAHAHHHA" fult av ja stammisar utanför som stod och hängde på låset.)
Men jag gick bara förbi, va tvungen att fylla på mobilen (pengarna har en viss tendens att ta slut och eftersom inte datorn fungerade inte så kunde inte fylla hemma i smyg.
Men kom in där i mina blommiga skor, jeans jacka och svarta stora halsduken som jag gick och hostade i..
-jag vill ja ett telia kontantkort. (sa jag men min snoriga hesa röst)
- va sa du?
-TELIA! (host host)
och så räcker han fram en påse halstabletter som jag får bjuda på!
De va tydligen en ny smak som de skulle ta in..
-TACK!
Visst va de gulligt
och tabletterna va faktiskt ganska snygga men alltså,man kände ju ingen smak, man är ju förkyld!
Men tyckte iaf att han va jätte snäll! Tänk om alla människor kunde vara som han!

RSS 2.0