Drinksöndag!

Jag va ju med Emma i Tidaholm i dag och tro det eller ej så kom vi ju hem helskinnade och detta skulle ju absolut firas..
Bestämde oss för att vi skulle spendera kvällen ihop.
Hade ju massor att älta och jag va så nervös så jag hade ont i magen..
Så köpte med mig en pizza, gjorde sönder Linas BiB och stoppad den i väskan och gick till Emma.
Vi delade på pizzan och tog ett glas vin, förflyttade oss till soffan... Linas vin smakade dock inte så gott men Emma va ju förberedd som vanligt..... 4 flaskor slödrick!
Satte oss i soffan... drack upp vårt vin.. vid 22.30 ungefär va nervositeten borta, jag vet egentligen inte hur de gick men den bara försvann..... Och ärlig när jag satt där i soffan kunde jag inte få bort leendet på mina läppar...
Dags för en drink....
Och oj va god den va..... Mums.... inte speciellt starkt men vem behöver de på en söndag liksom!
Vi höjde musiken... körde sämre och sämre musik eller bättre och bättre musik i våra öron.. t.ex. "jag dansar aldrig nykter" mycket Magnus Uggla, Carola, "vart ska vi sova i natt" och andra goda vardagsrumsdans klassiker....
Om någon körde förbi utanför och så oss så lär de ha skrattat för vi va inte speciellt snygga.. men de va ju söndag, så vem bryr sig? Vi höjde musiken ytterliggare!
Ibland dansade vi, hoppade vi, stod på den franska balkongen och gap skrattade och satt i soffan och pratade, diskuterade och ja "svävade ut skulle jag väl kalla det". Hur kunde vissa saker hända och hur ska vi göra något åt dom?
Jag och Emma borde inte få dricka/tänka eller göra något ihop för tankarna och ideer blir fasen bara dummare och dummare..
Vi tog ytterliggare en grön drink...
Dansade ännu mer..
Låg halvvikta över den franska balkongen och bara asgarvade.. och ville ringa Bosse så han skulle komma och sätta upp ett hönsnät så vi inte skulle ramla ner i asfalten... Ja va ska man säga.... Alkohol är inte bra för tankarna...
Sen när klockan började närma sig 01 så låg vi dubbelvikta, livrädda att grannarna skulle komma ner och klaga....
Men vi kom iaf fram till att degärna fick ringa polisen isf.. och att de inte skickade några poliser över 35 för de skulle aldrig a något att hämta här... si så där 31 hade ju vart perfekt.. dom hade gärna fått komma in och stänga av musiken... Hade ju vart jävligt tråkigt.... men va gör man inte för sin vän??
Vill hon ha en polis i sina bästa år så ska hon fasen få de!!!
Sen började vi tackla av, de va ju söndag.. då får man tackla av...
satte oss i soffan.. satte på min ensam musik...
Robbie Williams – Eternity (Full Length)
Christian Walz – Never Be Afraid Again - Radio Version
Daniel Lemma – If I Used To Love - You
Aerosmith – I Don't Want To Miss A Thing
Melissa Horn – Vår Sista Dans
Några av de finaste låtarna som finns..
Jag är ledsen för det..
Vill skicka ett sms... men vågar inte....
Kom hem.. och började direkt mina bankärenden.. japp ni läste rätt.. jag har fortfarande huvudet på skaft.. hihihihi
Och oj va kul jag har haft ikväll!  En mycket bra kväll i min och Emmas ensamhet.
Men måste säga att den va mycket bra på många sätt.. gjorde mig väldigt glad!

RSS 2.0