Efterfest KOLL

Ska ta de från början så att alla som vill och kan förstå gör det!
Jag och Emma snackade för några månader om att flytta ihop, men så kom det här.
-Tänk om jag får med mig någon hem då?
Men Emma! då får väl du säga till killen,
-Håll till höger för Sara ligger på vänster!
- Ja men tänk om vi båda börjar dejta då?
-Ja men lilla Emma! då får väl köksbordet användas
=P
Iaf vi kom att diskutera detta när vi road tripade iadg och så kom vi ju in på Polisen som hon egentligen inte vet va som hände med....
http://bblossom.blogg.se/2010/april/bib.html
Det enda hon visste va att hon hade skit fula kläder på sig när hon vaknade men vet inte hur och varför dom kom på.....
Självklart så ju ängeln Sara försöka hjälpa till så nästa gång Emma får för sig att ha "efterfest" så ska jag följa med sätta mig i ett litet hörn och börja dokumentera..
Skulle killen fråga va de va för något som sitter i hörnet med världens största anteckningsblock så skull Emma bara svara.
-Ähh de är bara Sara, hon antecknar bara va som händer så jag kan komma ihåg detta i morgon!
Men då kom latheten fram i mig! Ska jag behöva sitta där och anteckna.. visst anteckningsblocket är stort men kl 03.00 på natten är inte Sara jätte pigg!
Så de skulle ju vara bra om de fanns ett formulär jag bara kunde sitta och bocka i med svars alt. JA, NEJ och DELVIS.
Detta får vi försöka ta fram och försöka få vetenskapligt så att andra människor med samma problem som Emma kan få hjälp!
Frågor som ska finnas på formuläret skulle kunna vara.
"tog av sig kläderna själv"
"drack för mycket vin"
"Va otrevlig"
"gick han självmant"
bara några av ånga frågor som jag skulle svarat på
Sen för att Emma ska kunna få en pojkvän så måste man ju veta hur gräslig Emma upplevs hos det manliga könet så i hallen ska de också finnas en låda med formulär "TA ETT EX INNAN DU GÅR"
På den finns de frågor om Emmas beteende som de kan ta med hem, fundera över, fylla i och lägga i medföljande kuvert. som senare läggs på brevlådan!
Kanon inte sant!?

RSS 2.0