Finnar

Dom har ploppat upp nu.. Brukar inte ha finnar...
Men nu när, samtidigt som man får en förkylning har de kommit.. OKOK de är ju inte riktigt så att hela ansiktet är fullt av dom direkt... men en kanske..
Men! detta skiter väl alla i.. men varje gång jag tänker på ordet finnar eller på finnar så tänker jag faktiskt på Rolf!
HAHAHA
Men för många år sen ebrättade han om en dröm, en dröm som jag aldrig kommer glömma!
Drömmen va att han hade fått en sån där "prick, infektionsgrej" - en finne. På knät. det va en jätte stor vit finne som nästan täckte hela knät.
han började klämma och klämma och till slut kom till och med benet ut igenom den!
Alltså detta berättade han kanske för 10 år sen! Och jag har fortfarande inte glömt den och tänker på de nästan varje gång jag tänker på finnar!

RSS 2.0