Hello Kitty

Jag vet att i Japan och andra länder är Hello Kitty lika populärt bland barn som hus vuxna men vilka är det egentligen deras målgrupp?
Jag hade iaf inte lanserat en sådan bild på en katt till vuxna från början.. Hade ni?
Kan ju bara referera till vår egna lilla Alice som helt enkelt älskar Hello Kitty... Kläder som leksaker, allt går hem.
Och så läste jag en blogg här på blogg. se
http://kellybiddle.se/2010/april/hello-kitty-vin.html
Och ja hon har "upptäckt" att Hello Kitty lanserat VIN i alla dess former.
Visst blev man sugen att testa, kan ju tänka mig att det är rätt sött och gott eller?
Men här i Sverige tycker jag precis som hon. De är hemskt och ger ju helt fel budskap till våra små tjejer där ute som avgudar henne!
http://mwcimporterforhellokittywine.com/
Kolla själva. Söta tjejiga flaskor.
Sen när vi ändå är inne på ämnet så har jag hört att de ska finnas ett box vin som ser ut som en väska (kommer inte ihåg märket) som vi tjejer kan ta med oss vart som helst utan att se ut som en alkis med boxen i högsta högg...

RSS 2.0