Kärlek!

Idag blev jag riktigt riktigt kär!!!
I en tjej!!!!!!!!!!!!
Hon är röd, rund och helt underbart söt!
Och i morgon blir det vi för evigt!!! (hoppas jag iaf)
De pirrar i hela kroppen.. känns som om jag är 18 igen och tog mitt körkort, satte mig i min lilla golf och bara körde.. samma frihet nu!!
EN AUDI A3
Sen Förstår jag varför Elin är så kär i sin Magnus! Han är ju helt underbar!
ÅHHH!! så ska han fixa små felen också!
Och när han gick igenom bilen! Jag bara stod och små log! Killen och tjejen va så impade! Han plockade fram datorn och den där konstiga felsökaren och hittade alla små fel som fanns!
Men liksom hade jag inte haft Magnus så skulle jag åka och titta på en bil, sparka lite på däcken, och sen få betala mer än va de hade begärt för att jag är så korkad när de kommer till bilar!
"JA MEN FÄRGEN ÄR JU FIN"
På tal om färgen!! är inte färgen och namnet viktigaste på bilen?
SÅ! behöver hjälp med att hitta det perfekta namnet!
Hon ska nämligen döpas på fredag!
Namn som redan ploppat upp är:
Lilly
Rut
Söto
Sötan
Priscilla
Marianne
Är detta några namn som funkar eller har ni några andra förslag?? hjälp mig!
Hade döpt henne till Rosa om inte hon hade varit röd...matchar ju inte... Men om jag lägger in lite rosa fluffiga kuddar så kanske de går bra?
Hade valt Sivan, men döper ju inte alla sina barn till samma namn så!
Så nu firar även Vara SK! dom får nämligen en andre målvakt!
ja jag vet att jag är galen men va fan! jag levet ju bara en gång och de tjatar som fan!
på tal om kärlek!
Jag är hemligt kär i Maria Montazami! Hon är ju helt fantastisk!
Självklart kommer bilder på kärleken upp inom kort!!!

RSS 2.0