Ute och frös

I morses när jag vaknade va jag på strålande humör! Eller vaknade av ett sms........
Nu blev ni nyfikna va???
hiihihihihihihihihihihihihihihihi
De va.......
Jo men de va Emma!
Hon va sugen på en fika på strandgatan... Jag som fortfarande låg i sängen kl 11.45 sa, visst! men inte än!
Gjorde mig iordning (så gott de gick, hur snygg kan man liksom bli när man är förkyld)
Plockade ner de ölen som låg i min kyl (jahaja! nu får jag ännu en alkis varning på mig men läs vidare)
Gick och tog ut pengar och gick iväg, stoppade pengarna i ett brevinkast och hängde ölen på dörren...
Vem vet! nästa gång är de kanske just DU som har den turen att få detta i brevlådan och på dörren =)
Sen gick jag till Emma... När vi kom ner till kanalen så va de helt tomt på uteserveringen!
VA FAN!! solen skiner ju! va är folket... Folket va mesiga och satt inomhus.....
nej nej!! INTE VI!
Va tog vår mat och gick ut och satte oss med en filt runt oss!
OHHH gud va vi frös!!! De va verkligen iskallt!
Tur att man redan va förkyld!
Sket i kaffet och bestämde oss för att ta en take away från espresso house och gå hem och sätta oss hos Emma...
Snackade ja va snackade vi om? De kan ju ni lista ut själva......
Sen ringde Henke och förstörde allt!
PIZZA!!!
Så nu sitter jag här och skriver.....
och ikväll får det nog bli regnjacka till jobbet för de ser inte lovande ut direkt!

RSS 2.0