Sladdhelvetet!

Igår pajade ju datorn ggr flera.. vissa skyllde på att jag stängde av datorn för att jag inte ville förlora i All star bowling..... Men vem fasen stänger av när man leder????
Orkade inte ta ner och hänga upp datorn alla dessa gånger så den fick stå på två kartong bitar hela kvällen Jävligt snyggt måste jag säga... Men efter ett antal x gånger jag kopplat in sldden i datorn och fick startat och satt igång datorn så kände jag mig rätt smart faktiskt! VEM behöver egentligen er män till de tekniska sakerna?
Eller ja.. ni får gärna berätta va de är för sladdar man behöver....
Och dra sladdarna också.... Samuel eller jag menar Jenny har lovat att Samuel ska hjälpa mig med den där Telia lådan som ska kopplas in! Verkar ju hur knepigt som helst!
Men Hade ju KLARAT de bara jag visst hur man gjorde!
Så Samuel ska visa mig hur man gör samtidigt som jag sitter och fnittrar med Jenny! Jag menar.... Så svårt kan de ju inte va och hade ju inte precis tänkt att göra de fler gånger så behöver ju egentligen inte lära mig hur man gör!!!
Sån är jag! Hatar sladdar men jävligt bra är jag! (NU blir jag kallad kaxig igen, men visst, jag kan tänka mig att gifta mig med Zlatan, han  ger ju henne trots allt skit snygga skor!!)
Jo just de ja! Jag fick ju leka ett teknik geni idag också!!
Kom hem och satte på tv ......
Fick inte igång kanalerna!! Men va i helvete!!!! Fick ta ner tv från väggen igen!
Gjorde som ni killar skulle gjort, vickade lite på sladdarna.. men icke kanalerna kom inte igång!
VA I HELVETE!! JAG HATAR SLADDAR!!!
men.... sladden hänger ju löst där nere... Va är nu detta?? Och vart ska denna sladden sitta då? de är ju ingen vanligt vägg uttag... ÅHHHHH!!
Vart kan den passa?? Jo men de sitter ju en sån där comhem dosa på väggen.. där kanske....
Men sladdhelvetet räcker ju fasen inte dit! Hur gör jag nu då?
Jo men jag skjuter tv lite närmare uttaget på väggfästet!!! SMART JAG ÄR!!!

RSS 2.0