VILLL VIN

ÅHHH hur i helsike ska jag blir frisk tills i morgon?
Jag och Linnea har planer om VIN... Lite Vin i Göteborg vore ju inte helt fel!
Vi har diskuterat detta länge, när ska vi träffas?
Linnea och Fredrik har varit på mig som fan.
I torsdags hade Fredrik till och med tagit fram luftmadrassen till mig för att vi skulle ha en kul kväll i Göteborg hemma hos honom eller vart vi nu skulle a vägen! De höll på som fan!
Ibland så vill man bara sjukskriva sig! Men gör jag de inte när jag är sjuk så kan jag ju inte göra den är jag är frisk?
Sen i söndags ville de ha spö i minigolf..... då va jag ju i grästorp!
Och nu... skickade Linnea!
Vin i GBg i morgon?
Jag jag va tvungen att svara jag är sjuk men jag hör av mig i morgon?
Hur i helsike ska man preparera sig för detta?
Måste ut och träffa dom! Orkar inte detta längre, motgångar efter motgångar och jag orkar inte mer..Måste ut och rensa ut allt, eller iaf glömma för en kväll..
För just nu så vill jag bara gråta...
Men va hjälper det? inget blir ju bättre av det? FAN!
Bara att se möjligheterna och göra det bästa nu!
VILL DRICKA VIN!
Med Linnea och vill fredrik vara med så får han gärna det!

RSS 2.0