Förföljd!

Skulle skriva i natt när jag kom hem men blev lite för trött förkom ju inte hem förrän tre.. börjar bli gammal eller nåt. Dock inte lika gammal som Carro som inte kan dricka två dagar i rad! =)
Ja Men jag Carro och Jenny va ute igår på lite after work.. Hade jävligt trevligt och många skratt!
avslutade kvällen på amys med samuel, alex och den tredje som jag inte uppfattade namnet på.. Sorry!
hahaha
Carro kan ju de här men att käfta och ja hon ger ju en en hel del skratt.. hon och Alex hahhaa
Innan på kvällen började även en kille snacka med oss och carro frågade va han gjorde där.
-Raggar brudar
- Jaha, här har du inget att hämta för vi 4 är inte intresserade och hon där vet jag inte men hon har säkert kille.
Killen kompis brast ut i skratt och sa i någon form att Carro är grym och de är hon, vill man vara ifrån och snäsa bort killar samtidigt som man får sig ett jävla skratt ska man gå ut men Carro!
Och jenny! hahahah får mig på gott humör.... Hahhaa ska spendera söndagen men Jenny! ska bli mysigt!
och kan ju erkänna att jag inte minns när jag blandade drickan så sist!
Vi snapsade till och med!
Iaf va ju rätt runda under fötterna när vi gick hem. Följde Carro till bussen då kom det en kille.. såg ju ganska rolig ut om man frågar mig... Och Carro, hahahah
Ännu en härlig kommentar
Carro slapp honom på bussen för han bestämde sig att gå åt samma håll som jag när, i samma takt som jag... Tur man har vart så självförsvarskurs! =)
Tänkte, antingen får jag öka takten jävligt eller gå sakta.. han stannade vid övergngsstället och tittade på¨mig och sa hej. Sa ju självklart hej tillbaka sen hör jag bara att någon säger tyst
-men jag vill ju prata med dig...
Gick bara, vem orkar liksom.. Då ska han tydligen inte över vägen längre utan åt samma håll som jag... Blir så trött.... Ökade farten och kollade bakåt, han ökade med... Va fan tänkte jag....
HAN SKA INTE IN I MITT TRAPPHUS!
Och självklart så krånglade mitt jävla lås...
Men va trodde han liksom, ärligt! Så gör man inte... kände lite skräckfilms känsla i kroppen!
Men somnade gott iaf!

RSS 2.0