Minisemester

haha japp de är va ni har sagt om mig i veckan.. jo jag vet!!
vet att jag har varit Saknad, att ni haft abstinens och varit oroliga..
och visst har ni känt er lite ensamma!
Men ska erkänna! Hade inte planerat de, de va tänkt som en dagsutflykt men blev en minisemester...
och va har jag gjort?
jo
Jag har lärt mig att spela plump.. spöade faktiskt alla!
Sen har jag lärt mig köra båt.. iaf lite...
Typ fiskat med sjukt många spön, och drog upp en stor äcklig gädda på ca 3-4 kg.. den ni..
Tagit ett kvällsdopp från båten.... de va iskallt...
Ja jag har ätit gott också.. kräftor, räkor och smörgåstårta bland annat! Får nog åka dit och köpa kräftor till nästa helgs galej..
Sen måste jag ju erkänna.. Har druckit en hel del rött.. HIHIH
Haft en toppen vecka och jag gärna gör om igen.... Väldigt väldigt mysigt =)

RSS 2.0