Igång

Japp ställde mig på vågen igår.. Japp tänkte jag då va de goda livet slut! herre gud va hade hänt under helgen...
Nu ska de brännas tänkte jag.. Ska man kunna visa sig i bikini om några veckor så ska varenda kg som kan försvinna..
Så började med en promenad igår.. Fick vända efter ett tag.. Slussövergången va ju helt avstängd, gick ju inte ens att smita förbi som de gick i helgen...
Jaja tänkte jag och skickade till Sofia och sa att jag skulle komma på träningen..
Och de va jäkligt kul, Är ju ASDÅLIG jämförele med alla andra men vadå, de bjuder jag på... Men oj va kul de va.. i slutet ville tjejerna ha skott träning och jag tänkte "fan nu ska jag visa dom att jag har lite skills kvar... efter 3 bollar så stukade jag foten.... Ja de va dom skillsen...
Ja de är ju något jag är bra på iaf eftersom jag brukar åtminstone stuka foten x2 varje år.. och gjorde det på löparbandet i våras så..
Idag va bara foten lite stel, och de är dom ju nästan jämt, hälsenorna vill inte riktigt vara med mig..
SÅ va kan lite rehab promenad göra för skada??
Skulle gå min spikön- sluss promenad men de gick ju inte att smita förbi slussen idag heller så de blev, spikön-gamledal-kärlekensstig promenaden!
Och har till och med startat en profil på Iform. Där har jag även lagt upp mina rundor... Får väl iaf göra ett försök att skriva upp det där...
Imorgon är de troligtvis löparrunda som gäller.. och hoppas verkligen att jag får med mig Emelie!

RSS 2.0