Nere

Har känt mig väldigt nere det sista.
Jävligt deppig, har fått hjälp att reda ut en del men har kommit fram till att de inte va hela sanningen..
Har känt mig väldigt ensam och att jag inte betytt något för någon..
Men nu i eftermiddag blev jag så jävla arg på mig själv.
Hur många riktiga vänner har jag inte? Hur många har inte sagt till mig att dom tycker om mig, bara idag. När Lisa hörde av sig och frågade var jag va och så, JAG ÄR JU ALLTID VÄLKOMMEN DIT! Hur älskad är man inte då?
och bara en sån sak att när jag slänge iväg ett sms till en vän som man inte träffar ofta och får till svar, Jag har precis tänkt skicka till dig..
Fick ju till och med höra att jag är hur söt som helst!
Jag är inte ensam! Och troligtvis inte avskydd av alla heller. =)
Jag har väl ingen anledning till att vara nere..
För planerar ju en härlig resa med två kära med mycket sol, bad och skratt...
Sen har jag nog "fått" en del av flygbiljetten till Chicago också!!
HIHIHIHI
Nu vill jag bara vara hos Emma, på hennes vardagsrumsgolv.... Ligga där att skratta!
Ibland är det bra att skriva av sig, för nu blev jag mycket gladare..
Sen att Vara vann med 9-0 de gjorde ju inte saken värre!

RSS 2.0