Skolstart!

Vill bara önska Alice lycka till som har börjat skolan! Bara några år kvar! Lycka till!
Men iaf, började ju jobba i lördags och har ju själv inte riktigt koll med det där med skolan..
Ska ju själv börja men de är ju inte örän om 2 veckor.. Är nog inte rädd för att plugga, utan bara hur jag ska hitta och vart man ska sov! =)
Lilla Sara I Stora Göteborg ! hahah
Men nu så,
Vaknade i morses och solen lyste så tänkte, nu får jag fasen ta en promenad.. tog på min mina kläder och tog en lång promenad.. Kom inte långt förän jag förstod att skolan va i gång för Strandgatan va full av skolbarn, de använde tydligen spikön som motionsspår och järnvängsbron va fullt av ungar, stora och små, springande som cyklande och man visste inte riktigt va man skulle ta vägen.. =)
Men de va väldigt härligt att se för alla va glada och verkade vara vän med alla, nästan som man saknade den tiden lite, då man gick på mellan och högstadiet och inte hade så himla stora problem, och problemet som va stört va väl vilken kille man tyckte va snyggast! =)
På andra sidan kanalen va de ganska lugnt från elever men när man kom över slussbron igen började dom direkt, då va de tipspromenad för troligtvis skoftebynskolan eller va den nu heter.. =)
Men iaf väldigt skönt att se alla skolbarn!

RSS 2.0