Fyllebeteende

Visst kan man bli så himla trött på detta "beteende", för fylla ger ju ibland ett det fruktansvärt dåligt beteende.
Bara det här "gråta för ingenting/en kille" beteendet. Ärligt.... Finns det något värre? Är så himla trött på alla förbaskade "krokodil tårarna" Eller är de krokodil tårar..? När de står där och skriker, gråter -Ingen vill ha mig... Gud så attraktivt..Gå hem och sov av dig fyllan. För du förstör ju inte bara kvällen för den du sitter och smsar med, utan dig själv och alla andra på festen...
Såg en tjej igår. Hon va ju äldre än 14 men där stod de i parken med mobilen i högsta högg, skrek på en stackars kille och en tjej fick stå bredvid och skämmas...
Ville så gärna gå fram och säga ryck upp dig och sen går du hem för här kan du inte stå....
Sen ni som ska gå runt och blir stöddiga, både killar och tjejer. Som ska bråka, lägga sig i andra som bråkar eller gå där och se allmänt sura ut...
Kände lite det beteendet förra helgen vid två tiden på natten och
jag skämdes som en jävel samtidigt...
Så ni som ska hålla på och bli stöddiga.... Jävligt kul ni måste ha!!
Man behöver inte alltid va på topp när man går ut, men varför hålla på att sura, skrika, gråta eller va allmänt stöddiga?
Jag ska väl inte egentligen sitta här och rätta alla för jag är också jävligt speciell... Men blir så trött på detta jävla fenomenet "fylla"
Sen kan man ju skylla på fyllan, bli en helt annan på fyllan... De man gör på fyllan betyder liksom ingenting...
Sen människor som aldrig pratar med en annars, då ska man tydligen va bundisar och man kan komma fram och porrdansa till sex on the beach, men när alkoholen är ur kroppen så kan man inte ens säga hej...
Sen finns de ju ytterligare ett fyllebeteende och de är att på fyllan ska man bli så ärlig och ska berätta allt.
Varför på fyllan??
Fick ett sådant sms i natt... Jag blev inte ledsen för din åsikt, de som gjorde ont de är att man väljer att ta upp problemet på fyllan.
Gud va människor växer i mina ögon på fyllan, verkligen...
Och gud va gammal och grå jag är!

RSS 2.0