Surr surr surr

Minns för ett tag sen att man hade grannar, vuxna människor som levde rövare, de sprang och sprang och sprang.. Förstår inte hur kul det är att springa runt i en lägenhet men men ja...
Efter dom så fick man några grannar som tyckte väldigt mycket om att festa och att ha förfest.. De hade fester vilken dag som helst i veckan...
Ja jag vet är väl inte helt rätt person och klaga... Närman ligger på Emmas golv och ropar efter Bosse med hönsnätet på en måndag!
Åhh va jag saknar dom kvällarna...
Åter till saken...
Nu har jag börjat uppleva ett annat härlig ljud.. Visst hon har barn som springer runt och de köper jag fullt ut MEN.... Hon har en telefon som vibrerar och alltså ligger och surrar!
Surrar hela tiden!
Jag hör ju inte ens min egen telefon när den surrar men hennes hör jag...
Och alltså... Vem har inte en mobiltelefon med vibrator?? Och varför har jag aldrig hört det förut??
Mycket konstigt...

RSS 2.0