Apatisk

Har känt mig apatisk idag...
Ville verkligen inte gå upp ur sängen, fanns liksom ingen mening.. hade tvättid och eftersom det inte finns en enda tvättid innan jul kvar så då fick jag palla mig upp... DE TOG TVÅ TIMMAR ATT GÖRA MIG IORDNING.
Vanligtvis tar de 30 min...
Ville verkligen ingenting....
gick till affären, ner i tvättstugan, gick upp och la mig, ner i tvättstugan, upp på vinden och hämtade julsakeran, pustade lite och gick och la mig och sov..
Ryckte upp mig lite och försökte städa... skulle ställa upp mina favorittomtar granen, tomtarna va sönder och hittade inte granens ljusslinga.. så gav upp och la mig i soffan...
ryckte upp mig åter igen och beställde en klänning som förhoppningsvis ska bli min juldagsklänning... hoppas hoppas den passar! Annars då blir jag nog så deppig så jag går under..
Det enda som har gjort mig glad idag är att jag har dejter med mina vänner och förhoppningsvis en träff med Benjamin på lördag.. då ska han och jag äta godis och se på någon mysig film, kanske baka något gott också.. Hoppas han vill!
Annars har de faktiskt varit en väldigt dålig dag idag... Allt har gått så långsamt.. nget har vart kul och tårarna har t.o.m. kommit ibland
Men man måste fokusera på det positiva här i livet annars går man under!

RSS 2.0