Bästa kvällen!

Fy fasen vilken jäkla bra juldagskväll!
Tror att alla i mitt sällskap håller med om att det va en jävligt bra kväll!
Samlades hos Emma åt lite paj.. (idag fick jag höra att jag gör trollhättans godaste tacopaj)
Vår älskade Lina och hennes Pattrick är hemma på jullov i Sverige så vi passade på att dra ihop favoritbrudarna och festa lite..
Tyvärr fick vi ett manfall på 3.. Jenny, Samuel och Emelie C.. Ni va så saknade!
Även fast förfesten tod slut vid 22-22.30 så kändes den inte kort och inte lång heller helt perfekt..
Pattrik va ju en tupp i en hönsgård...stackarna som fick stå ut med att kackel på svenska men ordet rumpa förstår han iaf..
så när meningen "åhh han har så jävla snygg rumpa" sades så förstod han typ va det betydde!
Men Lina har fångat en toppen kille eller de är ju inte så konstigt för Lina är ju fan en ännu bättre tjej (sorry Pattrick)
Tog alla kort vi behövde för att minnas denna kvällen
Ja vi hamnade ju på Butlers. Måste ju säga att jag inte har haft så kul där på jätte länge och va ju rädd för att folk men bara förköp kom in så de va bra, Och fick även sålt dom biljetterna som blev över, eller ja en ligger kvar i min plånbok istället för 5!
eller vet egntligen inte hur de gick till för sålde ju bara två.. hahha
över glasäggen på uteserveringen.. win win situation.. Eller ja jag ropade till några som såg lite förtvivlade ut och dom behövde två så!
Fan va underbar jag är
Men mycket trevligt folk, snackade men en kille som inte vågat prata med mig sen gymnasiet! hahah men igår va han pratglad.. stod och snackade med anders och ja kvällen va väldigt trevlig,
även fast man va där kl 22.30 så blev inte kvällen förlång och inte heller för kort..
Sen försökte min kusin kränga sin lägenhet för 350 tusen till mig.. men vem vågar bo på hjortmossen liksom..
Det enda som va dåligt med kvällen va ju jackkön, ständigt detta jävliga jackkön!
och sen att folk går före, alltså förlåt men va tänker ni med... sånt tål jag bara inte... Alla vill ju liksom ut, och om alla ska hålla på att gå före i kön.. Tycker att ni kan välja att gå ut 15 min tidigare istället om ni har så bråttom..
Dansgolvet va också kul, Lina hade kärt honom att dansa som killar ska dansa i Sverige men tyckte det va jävligt skönt att han släppte loss!
+ poäng till P
Kom hem i någorlunda bra tid tyckte jag, stannade och snackade med lite folk på vägen men annars så inga större hinder...
Fick ju gå sista vägen hem eftersom Emma började typ springa hem! haha
hon frös la..
Men i morses när jag vaknade... OJOJ... ångrar att jag inte åt nattamat....
För vaknade av att jag fick sms, öppnade ögonen och kände hur huvudet pulserade och har aldrig haft sådan huvudvärk förut... men kände att mitt blodtryck typ låg på 200 för pulsen va så stark så jag hoppade upp och ner i sängen.. kunde inte blunda och kunde inte titta, varje sms va som att ramla ner i helvetet om och om igen...

RSS 2.0