Du leker med elden

och elden är tjejer så du leker farligt....
Och jag är inte inblandad mamma.... Jag är liksom bara avslöjaren...
Några där ute kanske kommer ihåg när jag skrev att, ja va skrev jag... typ att man skulle klippa av den lille på vissa killar..
eller ja skrev väl till en speciell kille här i stan... och nu har han gjort det igen....
enligt mig så borde man lär sig av sina misstag men de gör ju inte han...
de han gjorde för ett tag sen va jävligt vidrigt, sen gick han och förlovade sig med sin flickvän när han blivit avslöjad...
förlovad men på jobbet säger han att han är singel-.... säger ju rätt mycket om va han är för kille..
Igår träffade jag en tjej som tyckte de va kul att en kille hade börjat höra av sig....... frågade naturligtvis vem detta va, fick till och med se bild och jo visst va de den där lilla sprätten igen.....
Men som sagt.... han leker nog men en hel skogsbrand denna gången... som sagt jag är inte inblandad i det heller... jag bara väljer att skriva om det så att Lars kan få veta alla konstigheter i mitt liv..
Men ner i tubsockarna ska han tydligen.. kanske inte för att han förtjänar uppmärksamheten utan för att hans söta tjej förtjänar bättre!

RSS 2.0