typsikt tjejer

Varför gör vi alltid så här..
"jag firar nyår där istället"
Jaha... bara för att du skaffat kille  så firar du hellre nyår med han än med dina vänner som du känt betydligt längre..
Jag vet att du känner dig träffad, och att de låter jävligt elakt från min sida men detta handlar inte bara om dig. Jag tror detta gäller det flesta tjejer. Vi offrar liksom våra vänner så fort de kommer en man in i våra liv..
Jag vet, jag har själv gjort det samma... tappade i princip kontakten med alla mina vänner när jag gick in i ett förhållande..
och jag skyller inte detta på killarna för de är inte medvetna om att vi gör detta tror jag.. Tror inte ens att vi tjejer är medvetna om detta.
Men det är så himla tråkigt.
Kanske är det så att vänner alltid finns kvar, men av är de för kille om inte han finns kvar om man prioriterar sina vänner...
jag blir så ledsen, för typ alla tjejer gör detta....

RSS 2.0