Aldrig sjuk!

Men igår när jag kom till jobbet kände jag mig helt matt..
Och min kollega fick gå hem pga av magen så de va bara att stanna kvar..
Till saken är ju att jag aldrig är sjuk och om jag är det så är jag de i en dag..
Men blir inte heller sjuk bara så där.. Men har jobbat underbemannad nästa hela helgen, visst det har väl inte vart extremt jobbigt men man får ta så himla mycket ansvar själv och göra sånt som man vanligtvis kan prioritera bort och be den extra personalen att göra.. Och sen har det ju varit iskallt, stått och väntat på bussen i sammanlagt i 2 timmar denna helgen!!!
Så när jag skulle gå upp i morses så va min näsa helt igen täpt, kunde knappt andas för halsen och nästan, rösten är ju inte heller som den ska..
Och d värsta är ju så fort jag lir förkyld får jag ont i nacken!
Så kryper upp i soffan och tittar på film.. Mulan 1 och 2 blir det till och börja med..
Underbara sockar när man är frusen!

RSS 2.0