Ånga!

Idag känner jag verkligen mina egna ångor efter gårdagen!
Hade födelsedagsfest igår..
Haha
Var en mycket lyckad kväll (för de flesta) Har nog aldrig haft så mycket folk i min lägenhet samtidigt och de va kanon! Alla va laddade till max.
Och måste ju säga att Emmas bål som bestod av
Absolut citron
Absolut
1 st flaska vitt vin
1 st äpple cider
1 st päron cider (alkoholfria)
Lime, citron och apelsin
var himla god, och stark men de kändes inte!
Tack alla för de fina presenterna, fick ju allt mellan en självlysande kondom (som jag ärligt talat tycker är en mycket dålig grej, hittar man den ju inte utan en självlysande kondom på kanske de lika gärna kan kvitta!)
till en jätte snygg väska och massa vin och likör.
(en av mina fina presenter)
Och jag tror ju att alla som va här igår va nöjda och som jag känner ångan idag.
Kvällen avslutades på Butlers där e va storm mycket folk.. Fasen alltså.. massa tatuerare!
Gick själv upp kl 12.00 idag, ville inte gå upp men fick ångest eftersom lägenheten såg ut som ett bombnedslag.. Hade inte huvudvärk eller kände mig så bakfull utan va allmän trött och sliten..
Men eftersom mesta delen av gästerna va tjejer så hade ju toalett pappret tagit slut så va tvungen att gå till affären,
duschade, orkade inte blåsa håret, orkade inte heller sminka mig, mascara fick duga, min nya jeans skjorta som jag döp om till "slöardag" skjortan och ett par leggings åkte på. Tog på mig jackan och gick ut och plockade upp fimparna på innergården från gårdagen... blev andfådd.. började min väg till affären, de och inte fort och de gick knappt men kom till sist fram.
Försökte gå så långt bort från andra människor som möjligt, ville inte att de skulle behöva känna min alkoholånga.
Kom hem, stoppade pizzan i ugnen och satte mig i soffan, tv var för jobbigt att titta på, satte på filmen "9" Ingen Sara film,
mamma ringde och föreslog en långpromenad, kommer inte på frågan när jag knappt tar mig till affären.
pausade filmen och Linnea kom och vi satt och tjötade i 2 timmar.. Va mycket härligt och känner mig faktiskt lite piggare igen.
Startade filmen som jag inte vet va en handlade om eftersom den fick för lite uppmärksamhet!

RSS 2.0