Dagens kap!

Var ju på överby med mamma och Lisa idag, Vi var ute efter födelsedagspresenter till varandra..
Och Pondus hade utförsäljning så jag tänkte varför inte...
Gick och tittade lite (väntade mest på de andra två som inte hade kommit än)
Och så såg jag något grönt.. Ja GRÖNT ni läste rätt..
De va en Acne Jeans klänning! Svårt att förklara den... Grön och ingen uringning och detaljen satt i ryggen samtidigt som det va ett bälte i midjan.. Min vän Lisa har en fast svart!
När nere är den sydd som en skjorta..
Mamma tyckte förstås inte om den.. Tycker själv att min mamma klär sig bra, men som en mamma i hennes perfekta ålder ska göra!
Syrran avgudade klänningen så klart (du får självklart låna)
Kommer bli så snygg i vår när man är lite brun!
200 Kr!!!! Kostade tidigare 1200!!
Kassörskan var så avundsjuk på mig, han hade gått och väntat på den lyckligt lottade som fick köpa den!
Blir en underbar födelsedags present!!
I alla fall.. De tog inte kort så sprang iväg och tog ut pengar medan klänningen låg i kassan..
Men de skedde ett fel!
JAG FICK FEL PÅSE!
Tog påsen utan att titta i den och gick, Stoltare än någonsin!
Som tur var gick vi förbi affären en ytterliggare gång och kassören som sålt klänningen sprang ut till mig!!! DU FICK FEL PÅSE!!! Du har ett par JÄTTE fula skjorts i påsen!! Och i påsen låg det gräsligaste jag någonsin sett!
VILKEN TUR ATT JAG GICK FÖRBI IGEN!
FÖRLÅT men kunde inte vänta eller låta bli att blogga om den förrän lördag!

RSS 2.0