Dödens vecka!

Vaknade halv 2 på soffan i natt, gick och la mig under mitt sköna dun täcke!
Sen vaknade jag med världens "dödens vecka värk" Och ett jävla humör!
Fan va arg jag va på allt och dödens vecka i allmänhet! Sen att jag skulle ha en himla rolig helg med mina vänner men nu måste man tänka på något annat också..
Ni killar förstår inte hur vi har det! Blir på jävligt pissigt humör..
I omklädningsrummet på jobbet va alla på strålande humör, vanligtvis är jag alltid på och fnissar och har mig, men INTE idag! Gick direkt till skåpet och ville bara benda sönder skåps dörren! Inte för att den hade gjort mig något, gå alltid så lätt upp men bara för att alla va så trevliga och jag kände mig som värsta hemska jävla tanten! Tog min väska och gick!!!
Har varit på dåligt humör hela dagen, alla andra har kanske inte märkt något (för är ju ibland övertrevlig enligt mig själv) men har ändå visar att jag inte gillar.
Och eftersom detta höll mig vaken nästa hela natten (kändes de som) så va jag nära på att somna kl ett efter maten!
SE jag är sur, skulle aldrig skriva så annars!!!!!
De går över tills i morgon, de går över tills i morgon!
Nu vet alla vilken vecka jag är i men de skiter jag i för är så trött på den... Vill bara bli av med den...
Och på bussen hem satt jag och funderade över varför vi har så många namn på eländet! Heter det inte kärt barn har många namn???
Mens vecka, Lingon veckan, dödens vecka, name it! Har hört hur många konstiga namn som helst! (mest av killar då förstås)
Nä nu ska jag göra mig iodning för en myskväll med familjen!
Och förresten, ser på Damernas Curling mot Kina.. De står en helt GALEN kines på läktaren men en flagga och de ser nästa ut som han han ska döda någon med den där förbaskade flaggan! NÄ nu får jag ge mig för nu blev jag arg på den kinesiska flaggan!

RSS 2.0