Ensamast

Haha
Pratade med min mamma förut.. varje gång vi pratar så frågar hon va jag gör och om jag är ensam....
Och varje gång svarar jag samma sak (och ljuger ju inte för henne)
Jag gör inte så mycket, och ja jag är ensam, vem skulle vara här?
Ibland kan jag sträcka mig så långt att jag svarar, ja jag är ensam för Emma jobbar...
Haha
och idag var jag och lämnade tillbaka filmen jag hyrde igår... Och bestämde mig snart för att ha en romantisk middag för 1 i kväll, med god mat, vin och tända ljus. Helt normalt tycker vissa andra tycker det är tragiskt.. Själv tänker jag inte yttra mig.
I alla fall bestämde mig ju då för att hyra tre filmer idag.. Blir billigare och så får man ju ha dem i en vecka så varför inte..
Och tyvärr var det samma tjej som stod där idag som igår och när jag gick så gav hon mig den där blicken..
"stackars människa, så patetiskt, sitter säkert hemma ensam för att ingen vill vara med henne"
Fast jag tror ju säkert inte att hon menade de elakt men i alla fall. Och när jag gick där ifrån tänkte jag bara....
NÖDLÖSNING NÖDLÖSNING!
Men de kom ingen..
Hade väl varit ungefär så man stannade tog upp mobilen och låtsades ringa någon och sagt, har hyrt filmerna nu, fixar du käk eller.. Men det hade ju också vart ganska patetiskt..
Och har ju faktiskt valt att vara ensam ikväll så..
Eller ja,, skulle egentligen åkt och badat härliga må gott bad men de blev ju inställt som tur var.'

RSS 2.0