Förälskad!

I LIVET!
Alltså har gått och små skrattat hela dagen, haft ett stort leende på läpparna!
Vaknade jätte tidigt i morses, så tidigt som man inte vill vakna på sin födelsedag men med ett leende på läpparna!
Åkte i väg till Överby tidigt, innan det öppnade och satte mig och och åt frukost, en stor mochalatte och en scones med cream chees och marmelad! Och de kändes inte alls konstigt och sitta där ensam och bara njuta! Ska fan fika ensam fler gånger! Jag är stark!
Sen gick jag in på Gina för jag hittade en jätte fin klänning där innan löning, fanns ju såklart inte i min storlek men so what!
Gick in på HM för ett par klackisar som jag spanat in före löning, fanns ju inte heller kvar men so what?
Gick vidare till Kappahl, Och där hittade jag en jeans skjorta som va längre än de på Gina så köpte den och sen köpte jag en Jätte snygg "skinn" väst Köpte den också! och ett bälte!
HIHIHI de pirrar i hela kroppen!!
Sen va jag ju ute efter ett par nya klackisar! Har nämligen bestämt mig för att ge bort mina älskade 11 centimetare till syrran ikväll! Om hon kommer så klart!
Får smörja in mina lilltår i Xylocain gel så kanske jag inte känner smärtan!
Alltså alla på överby måste ju tyckt att jag verkade (som Emma kallar det) helt sinnessjuk men jag kunde inte sluta skratta för mig själv!
Sen åkte jag hem med bussen som jag bara kunde kliva på!
Även där satt jag och små log.. Gick till solariet och där kunde jag inte bara hålla mig...
Till Katty perrys Hot & cold brast jag ut i stor skratt! Jag asarvade för mig själv! (lite pinsamt att erkänna men så är det)

RSS 2.0