Fy för mig!

Förstår mig inte på mig själv.
Vem är jag egentligen?
Idag hade jag bestämt mig för att när jag kom hem från jobbet skulle de städas för hela slanten!
- va gjorde jag?
jo, satte mig vid datorn och kollade OS. Blev så trött, somnade inte men va helt deg.
Satte ihop min "stege" men vet inte riktigt vart jag ska ha den än.
Idag hade jag bestämt mig för att börja banta på allvar.
- va gjorde jag?
Jo åt en modefast soppa till frukost, kyckling sallad till lunch, till fika blev de ja va heter kakan.. och nu till kvällsmat.. Hemmagjord ostburgare och pommes frits! Oh ett glas vin till detta.
Kände bara för att unna mig ett enda glas vin.
Men fy för mig för min kosthållning.
Och en eloge till er som tränar och äter bra.. Ni vet vilka jag syftar på! Följer ihärdigt era bloggar!
Får ta tag i mitt liv i morgon. Gå runt Spiken kanske!

RSS 2.0