Susan Boyle

Jag är bara tvungen att hedra henne.
Vilken röst och hon tog verkligen hela England och Världens med storm.
Jag var ju en av dem som såg programmet i repris, men hade inte riktigt hört/hennes. Hon hade inte spridits till ina öron än.
Och jag ska vara ärlig! Min första tanke som säkert vi alla hade var
- Hur ser människan ut?
- Är det ett eller två ögonbryn?
Men när hon ler precis innan hon börjar sjunga!! Har aldrig sett något liknande!
Hon älskar det.
En sån himla personlighet! Hon är sig själv och de syns verkligen att hon inte försöker vara någon annan.
Först blir jag lycklig och glad, skrattar nog mer med henne nu. Sen kommer tårarna, jag kan inte hjälpa det, När publiken ställer sig upp  och juryn ser förbluffad ut!
Jag blir nog också lite ledsen också, de dömde henne på sitt utseende och den hon var.
Men hon fick sin revanch!
Hahah och när hon lämnar scenen och de ropar in henne! Jag lovar att i hennes hjärna gick bara "där fick dom där fick dom" runt.
Tyvärr kan jag inte lägga in video klippet i bloggen men nu får en länk.
Se dem!!
http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY
Hittade dett annat klipp med henne! hon är så fantastisk!
MEN SE LÄNKEN OCH TÄNK PÅ LEENDET! Man blir varm i hela kroppen!
(har lagt ut länken i min vänster kant! för alla som inte vet hur man kopiera)

RSS 2.0