Young Victoria

Är filmen jag hyrde igår. Vet inte egentligen varför jag hyrde den men fick en impuls.. En dom sådan eftesom de va hockey på tv när jag kom hem och skulle ju upp tidigt dagen efter.
Men började titta på den igår.. pausade och fortsatte idag.
Kan ju inte säga att jag kommer se den igen.. Fastnade ju inte direkt..
Valde den mest för att det va en kostym film.. Älskar ju dessa kläder och skulle jag själv få välja när jag skulle levt hade jag levt då!
Början var seg, hängde inte alls med i filmen.
När jag startade andra halvan idag så gillade jag den, då började romantiken!!! =) Och måste ju medge att han va snygg! och de är ju nästan huvudsaken.. En romantisk film med en ful kille i får ju nästan inte räknas som film enligt mig!
Kan ju inte säga att den va ggööörr bra idag men bättre än igår..'
Inget jag rekomenderar om ni ska ha en romantisk kväll hemma. Men om en tjej som gillar såna fina kläder sitter hemma ensam en eftermiddag så varför inte!

RSS 2.0