Är i gång igen!

Har fått upp gnistan igen!
Va himla sugen på att träna igår. Främmestad damlag hade fysträning och jag känner mig ganska bra i foten, hälsporre men inget mer. Hade helst av allt velat springa runt med bollen på plan men så va de ju tyvärr inte idag. Tyvärr var det ju bara jag och Linnea som skulle till träningen från Trollhättan igår. Och ja då hade vi ett till problem, hur vi skulle komma dit. Och Vi kände väl att låna bil för en fysträning när vi kan träna här i Trollhättan.'
Så Linnea gick iväg på sitt håll och jag åkte iväg till jobbet igen för att erövra löparbandet och alla maskiner.
(och är så himla glad att jag gjorde, de räddade min kväll kan man säga)
Orkade ingenting! sprang 10 min!!! Hallå!! Så lite har jag inte orkat på jätte länge. Så gick av och tränade lite bål och mage. (och lite lite armar)
Sen sprang jag i 25 min till. VA helt slut, svetten bara rann och kände själv hur jag luktade! PINSAMT! när man ska åka buss hem sen, men jag låtsades inte som något. Och satte mig långt bort från alla =).
Igår fick jag lunch på jobbet blev en salami/pasta sallad och när jag kom hem åt jag en super god pulver soppa Knorr gourmet soups "hummer och räksoppa" Underbart god. Nästa gång ska jag blanda i lite räkor också så de blir lite tugg motstånd.
Idag när jag vakande fick jag en sån nyfikenhet på vad jag vägde så ställde mig på vågen och...... Hade faktiskt gått ner 2 kg sen senaste vägningen, ska inte säga när detta va (men då hade jag också minskat 2 kg)
Idag stekte jag stora vita bönor i sambal olek och sen blev de stekt lax och champinjoner till detta. Va faktiskt himla gott och de tar ju ingen tid alls att laga.
Så nu ska jag iväg och springa lite.

RSS 2.0