Gårdagens partaj

Gick i återförening och träffa människor jag inte träffar så ofta eller aldrig har pratat med förut.
och de som stod på denna listan var.
Lisa R
Karin S
Mari A
Petra
Emelie C
Ulirka A
Och jag hade jätte trevligt och roligt. Förlåt men Karin är verkligen en blondin! =) och kan säga det mest roligaste saker utan att tänka på det och de får hon jätte gärna vara och göra för hon sätter faktiskt glimt på tillvaron.
Ulrika och Petra känner jag ju inte så jätte väl men Jätte kul att ni kom. Och Jag vill jätte gärna träffa er igen!
Emelie är en gamal vän som jag inte har träffat på säg 4 år och då va de på Ica i Grästorp. Du är så himla mysig och tack för att du ville dricka lite av min glögg!
Lisa är ju alltid Lisa, alltid glad och sprallig HAHAHAHA
Och söta Mari =) Har alltid kul med dig!
Och idag står de alldeles för många vinflaskor på diskbänken! HIHIHI så nu blir de operation baksmälla!
Detta tjejer måste vi göra om igen, och då ska alla med ut! =)

RSS 2.0