Gravid!?

Ser jag gravid ut eller?
Har blivit anklagat två gånger på jobbet för att vara gravid.
Och nej!
De va ingen dement liten dam som sa de utan mina arbetskamrater!
Ska förklara.
Första gången va de att jag mådde illa! Ville bara kräkas och de råkade vara på morgonen och vips så va Sara gravid. (vet ju själv va de berodde på med de behöver vi inte gå in på)
Vet inte riktigt hur detta skulle gått till men Maria födde ju Jesus genom en jungfrufödsel så varför skulle inte jag kunna de? =)
Andra gången va igår... Kanske inte så allvarligt men ändå, roligt att skriva om =)
Skulle ta pH test på "magsaften" Inte min egen... =) Och då kom jag i korridoren med en sticka i högsta hugg och sa något i form av att det va positivt. Och då hugg Berit direkt och vips så var jag gravid igen!
Visst jag har mage men ingen gravid mage eller?



RSS 2.0