Meningslösa dag

Japp helt åt fanders meningslös.
Sov till 11.00 då jag innan har vaknat både 9.00 och 10.00 och känt att de va helt meningslöst att gå upp så jag somnade om. När jag vaknade 11.00 och hade drömt om att jag sov på alla konstiga stället bestämde jag mig för att gå upp. Inte bara därför dock, måste komma upp i morgon också.
Men gick upp, satte mig vid datorn/tv. Där satt jag till jag bestämde mig för att hoppa in i duschen och kanske hitta på något... så blev de ju inte...
men jag fick iaf iordning i fönstrerna, bytt gardiner och grejat.
Och nu sitter jag är i soffan och tittar på film, surfs up. Men SVENSKT tal. En stor miss men de får gå.
Men denna meningslösa dagen går ju egenligen ut på att de blir kväll och handbollen börjar. Har väntat på den hur länge som helst. (får hoppas att de har blivit bättre)
Men åter igen slutar väl kvällen med att jag sitter och tittar på handbollen ensam. Och hur kul är det?
Annars hade jag nog tränat ikväll men eftersom min smyg träning på löparbandet resulterade i en haltande mycket ond fot så hoppar jag denna veckan också.

RSS 2.0