Tjej analysering!

Herre Gud säger jag bara!
Varför är vi så himla dumma, eller egentligen inte dumma.. Vad ska jag kalla det? blåsta?
Pratade med en tjejkompis förut som i o för sig inte är så ovanligt, sitter ju alltid och pratar med Emma på Facebook. De är ju de jag har FB till. Att prata med Emma som sitter ett kvarter bort. Då vad det inte Emma jag pratade med och NEJ detta handlar inte om Emma.
Men i alla fall.
Varför ska vi alltid analysera allt som händer och sker.
Varför sa den personen så och varför gjorde den så där. Är det bar eller dåligt och va skulle ha hänt om han gjorde så i stället.
Alltid denna analysringen...
Tror att vi är så smarta där vi gör de och vrider och vänder på allt.
Som en tjejkompis förut, "han har hört av sig igen och han skrev så gulligt" Åhhhh.. Men varför blev vi så glada. Vi som vet va de handlar om, vet ju att det skulle bli väldigt svårt att fortsätta en relation.
Men en kontring till killarna, ni vet va ni gör mot tjejerna, sätter sprätt i huvudet på vår lilla sötis!! Sluta med det!
Och vi tjejer måste sluta analysera allt som händer och sker, vi måste inte veta allt! Det kanske är det som gör att de blir så många bråk mellan tjejkompisar.
Hör nästan aldrig om att killar bråkar eller säger "varför hörde han inte av sig tidigare, så jävla taskigt när de visste att jag ville ut på krogen" ALDRIG!
Men jag vet!! de är så himla kul att sitta och analysera och vända allt till sin egen fördel. Man blir bara så ledsen när de inte blir som man vill!

RSS 2.0