Typsikt Sverige!

Varför gör vi alltid så här?
Vi leder och de ser så himla bra ut, men icke då vi går och förlorar.
Första halvlek va ju bra, Slovakien hade ju inte en chans. de dröjde ju över 5 min innan de ens gjorde mål på oss och sen gör vi så här. Känns som en läggningsmatch. Eller inte men jag är förbaskat besviken.
Har har vi dukat upp i sofforna med allt vad handboll heter. Vill säga god mat (eller köpemat) och snacks och självklart god dricka (eftersom jag inte gillar sportdrycken öl)
Trevligt humör hade vi också ända in i de sista. Då vi inte kan skärpa till oss och ordna upp den situationen vi satt oss i.
Och tyvärr kan vi ju inte längre skylla på att vi är ett ungt lag, visserligen är vi de (men de va Främmestads damlag också och vi gick upp i fyran och nu förvisso är vi ännu yngre). Handbollslaget har ju faktiskt spelat ihop ett år nu och de är ju trots allt proffs och borde kunna spela bra med vem som helst.
Men ska jag hedra någon så är de ju Målvakten. Vilka räddningar han gjorde! Tummen upp!
Den har jag en jobbig sak jag måste berätta. Eller jobbig är väl fel ord men konstig eller inte konstig heller men i alla fall. Doder i handbollslaget påminner så himla mycket om Tom Dolder i från Harry potter (Harry Potter freak som jag är. Både deras efternamn och utseende påminner om varandra så varje gång jag ser Doder i handbollen så börjar jag tänka på Harry Potter!

RSS 2.0