Äntligen

Fick jag tummen ur och fixa till det jag länge gått och tänkt på..
Så tog med mig syrran till IKEA förlite shopping..
Ja jag vet... hemmet blir jätte originellt men kan fasen inte bestämma mig för vilka tavlor jag ska ha av Miro så de fick bli IKEA..
Man fick ju verkligen veta att regniga dagar = shopping dagar... fick ställa oss längst bort på parkeringen... Två tjejer som är rädda om frillan fick springa och försöka parera alla vattepölar för att så fort som möjligt komma in...
Men vi fyllde en kundvagn iaf.. Fick tag i allt jag skulle ha.... eller... Näää för Sara glömde de viktigaste..
Nya förvaringslådor till skorna.... (måste verkligen göra iordning i skogarderoben någon dag ser ju hemskt ut..)
Men iaf fick köpt nya förvaringslådor till hallen..
Stor skillnad om ni frågar mig...
Och ja, jag vet att O;t saknas.... de ligger liksom bakom hela grejen... Och ja jag ska fiska upp det tänkte bara de skulle få lite chabby chick style först.. =P
Sen fick jag ju tag på ett par ramar för ett tag sen... Men ja de fanns ju inga snygga motiv i..... Så de köpte jag också...
och ja jag vet att bilderna syns dåligt...
och ja... de kan hänga lite snett på sina ställen men jag är tjej.... är de någon som villklaga är de välkomna hit och göra om det....
men fick iaf lite mer liv i mitt döda vardagsrum! Skönt att slippa de där förbaskade stansmotivtavlorna...

RSS 2.0