Klänning!

Nu när jag ändå håller på får jag väl skriva en rad om mitt nyförvärv...
Har gått och spanat i denna underbara sak ett tag... de va ju ett tag sen.. men satt lite tajt och kunde inte riktigt gå i den....
Så fick gå hem med ledsen min två gånger efter att jag stått i omklädningsrummet på Gina och prövat den om den inte iaf skulle passa...
Men så va jag och Jenny på rean.... va inte ute efter något speciellt men där hängde den..... Min storlek på rea rea... 50 kr... fattar ni eller... då behöver jag inte kunna gå i den.... Bara att få ha den i min garderob skulle göra mig lycklig....
Prövade den och nu kunde jag gå i den =) MEN tyvärr saknades bältet.... Men va gör de liksom.. 50kr.. då kan jag köpa mig ett nytt bälte till den istället..
Åhhhh va jag tycker om den..
Sen är den snurrad i ryggen!!!
Lyckan är över mig kan man säga!

RSS 2.0